Friday, April 2, 2010

aku ini mesin

ok..ok..ok...
blur aku nie kadang menyebabkan aku selalu jadi mangsa..
tapi x sedar....hehehehehehehehe

aku d sekolah berjawatan GURU AKADEMIK TING 6..
kenkonon hebat la penjenamaan ting 6 nie...cikgu pun d upgrade..
bile upgrade, aku nie kenkonon xboleh ajar form lain..keutamaan pada form 6

jadi...
sekolah bagi aku satu kelas lain...5 Kemanusian 2
tetiba jadual baru keluar....
5K2 aku d tambah masa jadi 6 waktu...
mcm la 5 waktu tu aku x cukup nak gaduh2, jeling2 and cubit dgn bebudak tu....
nak juga d top up nye.....
xpe...aku blur lagi

aleh aleh....ade plak 1 masa 5 Kemanusian 1..
huisssshhhh....5K2 aku pun letih gaduh...nak bagi aku gaduh dgn kelas sebelah?????
xpe...aku blur lagi

kemudian keluar senarai tuition HIKMAH....
aku kena ajar 2 kelas....5 Teknologi dan juga 5K1.....
okeeehhhh....aku menurut perintah....
aku blur lagi..

kemudian baru aku perasaan....
ade 6 kelas tingkatan 5 d smktb...
aku ajar 5Ten, 5K1 dan 5K2???????????

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......
baru aku perasan...

cissss....
baik bagi je aku ajar satu sekolah....mudah kan????







motipnye: teaching is difficult when students are difficult.......teaching is easy when students are easy...teacher?????

No comments:

Post a Comment