Sunday, April 4, 2010

sakit hati x bertempat....

aku dah lama dah....

berbulu dgn seorang manusia nie....



kerje die....forever sakit hati dgn aku...

yang aku heran...aku x pernah amik pot pun pasal die....

kerana...

mulut die lancang n lazer......x pernah sayang mulut..

kalau bercakap...die sorang je betul.....

ape yang die fikir....die je betul....



aku mudah...

orang macam tu..x de benda penting...aku x pandang pun....

dari aku sakit hari....



tapi..

die tu sesuka hati je dok sound aku....

geram jugak......





1. i am single......

aku biasa la...happy forever d sekolah tu...

yelah, nak pikir ape....makan?...kedai banyak dekat kodiang nie....radix chicken house pun 5 minit dari rumah aku....

entertainment???....aku rasa nak ke KL?.... aku p je..

tension...aku redah je balik penang.....nak heran ape....



"tu la hang...awat x menikah???...tgk aku...bini ada, anak ada...hang apa ada"

hello??????

ade aku menyusah idup ko kalau aku x kahwin?????

now, die yg aku tgk tunggang langgang....buat kes dgn bini....



2. dulu aku bawa kancil je....

ye lah, baru dapat lesen..mana aku berani kete besor...

sayang tul aku dgn kancil tu....pandai jaga tuan..

kalau nak rosak, die rosak dekat tempat strategik....



"hang nie..apa la. gaji besaq..dok bawa kancil tu? hang nak simpan duit buat apa?"

tetiba je sound aku dalam library...

la...ape kes mamat nie...lantak aku la.....

bila aku beli cik city aku....diam terus...

nak je aku p ronda2 depan rumah die tayang cik city aku masa aku memula beli...geram tol!!!

now, die pulak yg naik kancil....honda die aku x nampak dah..



3. aku minah master

aku bebenornye malas nak buat master...penat la

tapi sebab hafiz nak ade member die p penang...aku join je la.

sian pulak, semangat mamat tu cari borang....

dgn izin Allah, tamat la kitaorang 2005 aritu.....



"bodoh la hang nie, ade master dok tunggu apa lagi dekat sekolah nie???"

"kalau aku x tunggu dah!!!"

hello....suka hati aku la.....

aku tau la ko tu frust x dapat buat master....lepas tu riuh satu sekolah ade org nak tolong masuk Poli...tapi sampai sekarang sama je dgn aku...d sekolah jugak...





motipnye: kalau kena kutuk ke....rilek je la...bior kan lah. banyak benda yg lebih seronok nak d pikir dari pikir mulut longkang orang lain...... baik aku pikir mcm mana nak tambahkan bilangan budak aku yang dapat A SPM.......heheheheh rekod aku setakat ini ialah...baru 22org...

No comments:

Post a Comment