Sunday, February 20, 2011

tension

die nie x de tulang belakang kot????
masa pompuan tu jadi KP,
x de hinggin pun kacau aku..
x pernah ungkit plak aku x mau kongsi ilmu....
x heran pun bila kerje aku asyik pasang mike je....
punya la takut dekat pompuan tu...
respek gila pompuan tu....
buat x pandang je aku...

nie,
dah pompuan tu x jadi KP
baru pandai sound2 aku..
suruh buat program la...
suruh aktif la jayakan english week...
suruh main peranan la....
suruh turun ilmu la.....
WTH!!!!!!

tolong la...
jangan kacau aku....
sekarang dengan hormat aku dah keluar dari Panitia.....
so, suruh la kesayangan2 anda buat semua tu....
kenapa tetiba aku pulak lebih banyak tugas dari ahli panitia...
kelakar....


2 comments:

  1. apa kata, pack semua barang then ke tmpat debab~ perlis indra~

    ReplyDelete
  2. haha
    tapi kalau i just stay and fight them off ok x??
    kasi cantas sume org hahahahah

    ReplyDelete