Monday, February 21, 2011

friends




pev yg kini sudah jadi milik haji man
lambang zaman awal d kodiang


aku ada ramai kawan...
tapi bila dapat surat posting ke kodiang...
aku ketaqqqq......takut sebab tempat baru bagi aku..
aku x yakin aku akan mampu survive d tempat tu......
but, dengan kenkawan...
hingga kini aku masih hapi d sini...

walau ramai kawan sekarang...
aku nak cerita tentang 3 org yg paling rapat dengan aku
masa memula datang kodiang...
even dengan housemate aku masa tu pun
aku x rapat sangat.....



si topi pink kak zu

kak zubidah mat ros...guru add maths
maybe sebab kitaorang single...
selalu kitaorang d tugaskan bawa budak untuk tournament...
happy je merapu n melawak dengan kak zu...
kadang bila datang cuti...
kitaorang akan pergi bersama....
yg best, kak zu org yg x lokek dengan duit...heheheh
selalu kitaorang p trip langkawi bila weekend
dan tempat yg paling best kitaorang pergi..
pulau kapas....




debab + capang1

ini org yg kemudian aku jumpa...
ini la kawan baik and best friend...yg sentiasa paham..
dari mula kenal hingga la sekarang...
ini lah org yg menjaga dan meneman aku kemana mana...
everything aku cite dekat die..sebab aku dah x de sapa nak share cerita....

die paham sangat pe'el aku...
tapi die juga banyak ajar aku untuk jadi kuat....
jadi kuat supaya x d pijak org...
die ajar aku supaya yakin dengan diri, suarakan yg x puas hati...
"fight for ur right!!" itu je moto die...

katek + capang2
dolu-dolu d pulau kapas...


untuk yg selalu ikuti blog aku..
mesti dah tau yg aku dah dapat jejak sorang lagi rakan rapat..
dua tahun susah senang bersama...
tetiba die hilang tanpa cakap apa2.....
so so happy dapat jumpa balik.....
and i was so surprised to see that both of us..
able to communicate naturally...
hehehee and now besides debab....
i have another person that i can talk to.......
(tapi x mau tulis lelebih..nanti die perasan mcm artis)

so, for those who have friends;


a real friend is someone who walks in
when the rest of the world walks out


don't walk in front of me,
i may not follow
don't walk behind me,
i may not lead,
walk beside me and just be my friend


so, after almost 10 years..
the three stooges are back again......



2 comments:

  1. thanks for this special entry. i really appreciated it. MIA for 10 years doesnt mean, forgt wht happen btween us, debab dn KakZu.. neva frget it~ wonderful experience~ and now, three of us have come together. semua dh jadi CIKGU~ haaaa~ very proud of debab~

    ReplyDelete
  2. haha..

    but looking back..it is true....3 of u are the closest friends that i ever have in kodiang...

    ReplyDelete