Wednesday, January 12, 2011

manusia nie spesis yg x pernah puas

sepatutnya..
benda nie aku nak tulis semalam...
tika saat...
the last piece of my oreo biscuit fell into kuah laksa....
hehehehehehehhe

saat kepingan oreo aku menjunam ke kuah laksa...
aku nilai balik kecerewetan pemakanan aku...
yesss...
aku seorang yg x pernah puas hati...
ada je yg x kena....

1. kalau makan laksa.......
wajib bubuh kicap.....kalau x de kicap...aku rasa laksa tu x lengkap...kalau ada telur, aku pastikan makan telur merah dulu. sebab aku x lalu kuah laksa yg bercampur dengan kuning telur.

2. kalau makan telur goreng mata kerbau or telur rebus....
sekali lagi aku wajib ada kicap....kalau x de, aku x lalu makan kuning telur tu

3. aku suka cendol......
tapi aku hanya suka air die..isi cendol aku x lalu...
kalau ada hajah norriah (faveret die nie)..isi aku kasi dekat die....

4. aku suka oreo..
tapi aku x suka krim die. kalau ada debab, aku akan pulas kepingan biskut tu..
bahagian tanpa krim aku makan, yg berkrim untuk debab. kalau aku makan
sensorang, aku akan pulas...dah kikis n buang krim die. baru aku boleh makan oreo tu

5. kalau makan ikan .....contohnya cencaru....
aku hanya makan bahagian isi warna putih. yg hitam aku akan buang.....x sedap




nobody perfect...

No comments:

Post a Comment