Wednesday, June 9, 2010

tukang karut

aku suka tgk wayang!!!!
aku rasa it runs in the family...most of my siblings ..love movies..
bila tgk wayang..aku suka rilek and enjoy...
tgk apa yg plot akan beri pada kita....
tenangkan fikiran.....

last monday, i watched "prince of persia"..
good movie....tapi yg buat aku mendidih atas kerusi empuk wayang tu ialah...
ade sorang tukang karut d belakang aku....

HELLO!!!!!
kalau nak bercerita..jgn tgk wayang la...
setiap scene and aksi..die mesti bagi ulasan dkt kawan die..
apa yang berlaku dalam movie tu...die dah mula teka and memberikan teori2 bernas die..
adoi..
sakit jiwa aku...
tah la....kawan die tu slow kot pickup...kena ade die untuk menterjemahkan setiap scene..

tolong la.....
ade banyak benda aku meluat masa tgk movie..
1. buka kasut masa tgk movie...busuk
2. handphone and texting masa movie
3. gedik2 kaki...sampai org lain rasa mcm ade minor earthquake
4.bawa budak bawah umur tgk cite adult....boring la budak tu. pastu mula la buat bising...
in fact aku pernah tgk ade orang bawa baby tgk harry potter.....ganas tul parenting skills zaman siber nie...


lain kali beli large popcorn....makan senyap2 sambil tgk movie..boleh x???

No comments:

Post a Comment