Friday, May 7, 2010

teacher's day

i would like to dedicate this entry to all my teachers for over the years.....

1. hj zakaria mat amin
cikgu yang paling garang dalam hidup aku. but very multi-talented, sume die boleh ajar

2. hjh norriah mat rashid
cikgu paling sporting..tapi mulut lazer

3. the late sir raju of SRK Hashim Awang
cikgu English yang paling sporting. die juga ajar PJ.

4. Cikgu Salmah of SRK Hashim Awang
cikgu kelas darjah 6 yang paling sporting

5. cikgu kamariah of SMKA Al Irshad
cikgu sejarah. ingat lagi begitu semangat die membacakan peristiharan kemerdekaan kepada kelas aku

6.Mdm Ong of MPIK
lecturer paling ditakuti oleh bebudah B.ED d MPIK. die juga yang melabel kan "sluggish" kepada kelas aku.

7. Ann Brumfit of St Mary
mak kitaorang masa d twickenham, london. masih ingat lagi gugusan kunci yang dgantung pada pinggang and tabiat suka gigit marker

8. the late Terry Tomsha of St Mary
our second mother and a loyal listener to all of us. i really hope that i would be able to emulate her.

9. Prof Kabilan of USM
4 years in USM, and he was my supervisor for my thesis. a very helpful lecturer. even kadang tu memacam permintaan die, tapi aku tau, sume tu untuk memantapkan thesis aku

10. Pn Hasnah Osman, PK SK Putat
ni lah mentor aku sebagai guru english. paling rajin and paling laju buat keje.

11. Pn Fadzillah Awang and Pn Che Noraini
mentor dan rakan gossip sekarang....


inilah orang2 yang banyak ajar aku pelbagai perkara. yang memajukan otak pemikiran aku. dan ade yang membentuk diri aku....
thank you from the bottom of my heart



siapa cikgu anda yang memula ajar ABC?

No comments:

Post a Comment