Monday, May 10, 2010

bunuh diri

d sekolah sekarang riuh borak kes cikgu bunuh diri d perlis
guru tu mengajar d smk padang siding..
sebelah je dengan smktb..

d pindahkan ke smk syed saffi kerana kenaikan pangkat..
sekolah lama malai dgn kak sharida....
d katakan terjun laut d sungai baru...

benar ke tidak...
entah la....tapi kalau benar...
kesian diri die dan anak2 die.....

hidup nie memang banyak kepayahan..
tapi kena kuat juga la.....
orang yang nak menyakitkan ati kita nie ramai..
batu api merata ade....
melihat kita dan tunggu masa kita buat salah...
salah yang sikit, akan d gempar gempur kan....

kadang aku meluat tgk muka2 batu api dekat sekolah aku...
meluat bukan apa...
apa yang mereka api2 kan tu..aku x heran....
tapi bila tgk mudah nye hidup diorang ....
dan hidup yang mudah itu d penuhi dgn aktiviti memburukkan orang...
melaga2 orang......

sebab tu aku suka kalau kena tugas d luar..
sekali sekala tgk dunia luar and berkawan dgn orang luar...

mcm minggu nie and minggu lepas..
aku partner dgn debby..cikgu smk sh roziah...
really enjoyed our time..
happy je lepak2 sekolah orang...
away from school allowed us to refresh and unwind ourselves...

kadang aku rasa..
aku paling banyak keluar sekolah ...hehehehe
tapi aktiviti kurikulum...hehehhe

now, nak p holiday la..
letih la....banyak sangat kelas tambahan..

No comments:

Post a Comment