Thursday, May 27, 2010

GAS

gerakan Anti-Sammy Vellu..

nama sammy vellu nie..aku rasa la..
aku dah dengar dari zaman aku bebudak lagi...zaman main basikal tayar 4..
begitu lah lama nye sammy vellu wujud d malaysia...

so adekah aku patut label die sebagai "fighter"?..
masih "tegar" dalam politik bila yang lain dah berundur???

tapi bagi aku sammy vellu nie "pulun"..
tau apa maksud "pulun"??
student aku suka guna perkataan ini bila nak mengambar kan seseorang yang "kiasu"..
atau yang suka berlebih2..sedangkan keadaan tak memerlukan....
yelah.....
hidup nie kena tau bila masa nak berenti....

bila sammy vellu tak step down....cycle kepimpinan xleh nak bergerak la...
bila cycle x bergerak...macam mana nak maju kehadapan??????
macam basikal la.....roda masih tersangkut d sammy vellu....mcam mana MIC nak bergerak...???

kesian aku tgk mamat yang nak menganjur kan "GAS"...
aku paham...mamat tu bukan pikir nak jawatan pun...
kalau die nak jawatan sure die dah dok dendiam.....sulking in silent...
tapi sabar orang ade had nye.....

bila sammy vellu d tekan...nah sapa yang bersuara????
sammy vellu junior!!!!!
hello???? you pun tgh kontroversi kes bunuh pelakon tu.....
duduk diam2 la.....

ni lah politik malaysia..
letih je aku tgk....aku tulis nie sebab nak tergelak aku tgk sammy vellu dalam tv3 malam tadi
still....dgn berlagak nye pertahankan diri dan jawatan die..
enough is enough la.....



"saya amat gembira semua rakyat malaysia suka menderma dara(darah) dan tidak meghisap dada(dadah).."......statement yang wajib di kaitkan dengan sammy vellu.....

No comments:

Post a Comment