Wednesday, May 5, 2010

kantin sekolah

tempat favourite aku d sekolah selepas PSS ialah kantin....
kantin sekolah aku best, memacam ade.
awal pagi bila ke kantin...
best sangat bau lauk pauk yang baru d masak...
campur dgn menu pagi, samaada nasi lemak or mee...

sebab tu,
bila aku kena ke sekolah luar...aku suka usha kantin sekolah orang lain...
ada kantin yang siap ade TV and aircond...
siap mcm gerai plak, bleh order bihun tonggek lagi....
ade yang boleh order fruit juice..
ade kantin sekolah mcm dah nak roboh......hehehehehe
ade kantin sekolah yang 70% lauk die berasaskan ikan je...
ade kantin yang tokey die mcm artis...hahahahahahha
mcm hari nie..nganga aku dgn Debby bila tgk tokey kantin satu sekolah nie....

body mengancam...baju bergaya, seksi...emas kiri kanan...fuuuyoooo....
kalah cikgu sekolah die....
tapi jadi tokey kantin nie untung oiiii...

bayangkan satu sekolah gred A, murid ade 1200 lebih..
cikgu plak dalam 90 tambah staff lagi.....
bayangkan aku yang wajib lepak kantin 2 kali sehari......
before balik tapau pulak untuk aku dgn housemate.....
kaya pak tam kantin aku.....




tapi xde kantin..xbest gossip..

1 comment: