Friday, March 26, 2010

my list part 1

aku ade banyak fav things...sebab tu aku letak part 1..
ermm...erm....
kenkonon nak lebih sistematik dalam pengkelasan benda2 fav aku....tapi lantak la...

1. my laptop.......where all my friends live..(facebook), all my videos and movie (2D1N)

2. my car...yesssss....nama kete aku...cik city. sangat lasak dan powerful. terima kasih kepada pakar2 servis yang sentiasa jaga cik city aku tu....

3. my korean and japanese dvd....satu almari...my fav would be gokusen 1-3, hana kimi, hana yori, yamadataro, fullhouse, brilliant legacy..(sume nie penting menemani malam2 lewat sambil marking exam papers in sept and dec)

4. my collection of books....aku sangat particular dgn buku cerita aku...setiap buku aku akan balut. susah aku nak bagi pinjam kepada orang even to my siblings. the only person that i trust..(partially trust) is cuyah, my lil sis. aku pantang buku aku di dog ears kan, di campak, di buka luas2 dgn mewah nye...adoi...geram...

5. my sony digital camera....love taking photos....

6.opssss.....this should b antara 3 teratas....my nokia 5800 music express....it's my camera cum my mp3 cum my video and movie player....hilang busan bile ade 5800 nie....

so far...ini benda2 terpenting...banyak mengisi masa lapang n menceriakan hidup....
hehehehehehehehe.....biasa2 je




motipnye: idup nie, happy or sad, is up to us to create it. do not blame others for all the troubles in ur life....hidup nie kenkadang kena poyo and blur...mudah!!!!!

No comments:

Post a Comment