Saturday, March 27, 2010

97 vs 95

dgn rasmi aku kembali ke pangkal jalan...
kembali ke ron 97..

masa mula pakai cik city (nama kete aku) minyak standard d malaysia ialah ron 97
bile tukar menukar, sekarang majoriti jual ron 95...
bile company cik city kata leh guna 95, aku pun guna...

tapi
mula rasa cik city aku mcm lembab je...
pick up slow....kete rasa berat...

aku pun try tukar semalam ke 97..
waaaaaahhhhhhhhh
lancar nye cik city aku....
ter gedik gedik cik city (dgn bumper yg agak menaik) ronda kangar p bayar bill...

arini cik city lik kampung.,,
waaaa......laju je die highway...




motipnye: kalau dah tertulis jodoh cik city dgn ron97......pi mai pi mai...akan berjumpa juga...
buat encik ron 95, nanti lah....agak2 cik city miskin, die terima la balik engkau....tapi buat masa ini, enggan sama enggan, pipit sama pipit...

No comments:

Post a Comment