Friday, March 26, 2010

2 days 1 night

aritu aku dah cite tentang korean drama..
sekarang aku nak cite satu lagi kegilaan aku...
hari jumaat 11.20 malam, astro 303..KBS World......

2 days 1 night...
mak aihhhh...kalu korang tgk confirm xlarat gelak...

aku mula kenal cite nie gara2 membuat research terhadap lee seung gi..
asal aku google je nama die...mesti ade 2D1N nie...so aku cuba try test tgk....

hahahahahahaahahhahahahahahahahahahahaah....
ade 6 korean celebrities, kang hodong, lee seguen, MC mong, kim C, eun jiwon and lee seung gi...
these 6 celebrities will bring us to all interesting and beautiful places in korea...
so...dgr mcm channel astro 707 je kan.....???

yang kelakar..diorang nie wajib ade game untuk dapatkan makanan, ade game nak tentukan tempat tido dan mcm2 lagi

kim c, sugeun, mong, hodong,seungi, tah sapa..tapi bukan jiwon


ini lee seung gi...d youngest of the 6...the brainy of the six...why???
ya allah, pengetahuan am yg lain tu cukup lemah..ade satu episod tu..ade quiz nama ibu negara..dapat jawab baru boleh makan.....seungi terus dapat....yang lain melopong hahaha
tapi die nie ade kelemahan.....
paling x reti masak....tahap cipan sungguh..kire yang lain cukup takut kalau die mula masak. sebab tahu memang membazir n xboleh d makan
satu lagi....BLUR.....gelaran die ialah hu dang....yg paling blur...
kadang tu..org dah terang sesuatu benda berjela2, die leh p tanya balik....

ini jiwon, rapper and singer....
gelaran die budak sekolah...tapi die claim IQ die 160.....
satu yang kadang buat aku percaya IQ die tinggi ialah...die nie otak ligat..especially part nak pekena orang...
kalau datang hati busuk die....jaga jaga la yang lain....
die sanggup berjaga x tido nak pekena org
kand hodong...d official MC for the program...
cukup sayangkan seungi....kuat makan...gelaran piggy
die nie asal ahli gusti..tu yg badan mcm tu...
die nie suka amik kesempatan..pastu bile game or keputusan x memihak die....die mula cari akal nak buat game baru...
ahli paling cool bagi aku...
die rilek je.......
mc mong.....monkey
hyperactive sungguh rapper nie.....
sangat kuat makan.... selalu di perkotak katikkan oleh yang lain..
tapi a very sweet mama boy...manja dgn mama die ..
satu perkara yang buat aku respect dieorang nie..
sume nie celebrities tahap dunia...lee seung gi tu...drama meletop d asia, album siap kena cetak rompak d china.....
tapi all of them are very down to earth..really respect each others especially their hyung..hodong..
x mengada2 even kena buli teruk dgn crew.....
cuba bayang hero2 malaya masuk program nie....haahahahaahhaah
aku rasa bertahan la 3 episod haahahahaah
motipnye: laptop aku penuh dgn 2D1N...hahahahah..ade aku kesah!?????????





No comments:

Post a Comment