Wednesday, November 10, 2010

andai aku zaid ibrahim

andai aku zaid ibrahim.....
senang sungguh hidup ku sebagai seorang guru....
masuk kelas mengajar....
bila rasa kelas tu sume budak lembab dan x pandai...
aku boleh terus lompat or tinggalkan mereka...
pergi cari kelas yg lebih baik lagi....

andai aku zaid ibrahim..
aku boleh mudah mengalah dan putus asa......
aku boleh just stop everything dan mulakan yg lain
tanpa rasa bersalah...
tanpa di hina sebagai seorang yg mudah mengalah.....

andai aku zaid ibrahim..
dengan kekayaan yg berkepuk....
mudah je justify setiap tindakan tanpa perlu di persalahkan...
agak2 semua perkara x ikut cara kita....
agak2 semua perkara x ikut selera kita.....
agak2 frust dengan segalanya...
boleh terus tinggalkan je....

mudahnye jadi zaid ibrahim..
agak2 kapal nak tenggelam...
terus terjun masuk kapal selam......





hidup nie satu perjuangan...org keliling akan cuba jatuhkan kita serendah yg mungkin.....kuat semangat jangan putus asa.

No comments:

Post a Comment