Friday, July 9, 2010

kasut

kenape perempuan suka kasut???

heheheheheehhe
dulu aku cukup x paham bila tgk kakak sulung aku suka beli kasut..
pelbagai jenis jenama dan style....
kasut kakak aku cukup banyak..memenuhi rak kasut d rumah..
masa tu aku cukup x paham dgn kakak aku...dan berbangga aku x de passion tu...

hehehehehehheh
bila aku bekerje..jeng..jeng..jeng..
aku dijangkiti sindrom kasut juga..
bila ke shopping complex..tempat utama d tuju adalah bahgian kasut
seronok tgk kasut tersusun, berkilat, menunggu untuk dicuba...
pelbagai style dan rekabentuk serta warna...
bila tgk kasut..automatik terbayangkan baju2 d rumah..memikir baju apa yg boleh dpadankan dengan kasut2 tu....
hehehehe....teruja je....

ade org especially lelaki x pahami passion dan obsession wanita dan kasut..
kasut bagi aku melambangkan wanita itu sendiri..seperti mana baju dan pakaian nya..
kasut memberikan first impression..mewakili sikap wanita tu...
kadang kita boleh bayang peribadi wanita itu melalui kasut die....
sebab itu isu kasut adalah sensitif bagi wanita..
sebab kasut yg sempurna melengkapkan penampilan..
penampilan yg sempurna memberikan keyakinan diri...membuatkan wanita lebih yakin dgn kehebatan diri nya...

kasut koyak dan berlubang...
kasut yg kotor dan bercalar...
kasut yg x padan dengan baju dari segi warna..
kasut yg x padan dengan pemakai nya..

semua tu perlu d pikir kan...
so lepas nie jgn pikir enteng bila wanita merenggek nak beli kasut baru......


hehehe...entri ini adalah untuk menjustifikasikan proses pembelian kasut baru....untuk hari raya. walaupun kasut dah banyak hahahahahha.......

No comments:

Post a Comment