Sunday, April 24, 2011

friendship

this is long over due.....

"jupa...kalau ada benda from korea yg mudah nak pos.....ko nak kirim apa?"
" LEE SEUNG GI!!!!"
"banyak la kau......kimchi nak?"
"ok....aku terima seadanya"....

komunikasi facebook dgn rakan jauh....
rakan yg berada d johor....aku d kedah.....
rakan sekepala....berkongsi minat pada drama korea.......









rupanya...
mazze ke korea bercuti.....
balik dari bercuti....
she took all the trouble....bungkus semua barang d atas..
dan pos kan ke utara tanahair.....

mendapat pemberian org...memang best....
but...pemberian dari seorang sahabat.... priceless....

sanggup bersusah berpayah...
terima kasih mazze..!!!!!

kimchi ko ...
telah d kongsi dengan ramai org.....
guru2 d sini....dan student2 yg baik dgn aku....
yg sekepala dan seminat korea dgn aku.........


sambil mereka merasa kimchi....
aku ceritakan susah payah mazze membolehkan kimchi
sampai ke kedah...
hope...
student2 aku juga akan dapat alami...
dan jumpa friendship yg best mcm ini.....


muaaaahhhhhhhh.....khamsahamida!!!!!!!



6 comments:

  1. memang best kalau dapat kawan yng akan buat apa saja demi kawan dia..memang dia seorang kawan dunia dan akhirat..memang hidup lebih bermakna kan???

    p/s: teringin nak makan kimchi..hehehehe

    ReplyDelete
  2. hehehe.....

    tu la.....kawan menyerikan hidup...


    p/s...cikgu shidah kata..kimchi rasa mcm jeruk maman...lebih sedap d makan dengan nasi panas...

    ReplyDelete
  3. Jupa...

    tq. tak susah.. lagi susah nak bwk balik lee seung gi kau tuh,,, tak mampu aku ahahahahahaha.
    ala.. nothing much. tuh jek yg boleh bwk balik. Teringat sgt2 kat ko sbb kite same2 suke kan korea dan drama2 dragging n melodramanyer tuh. its nice to have a friend like you. Tp sayang tak dapat bwk balik anything yg lee seung gi utk ko .. shopping trip x brapa best. jln2 best gak la.

    Kimchi tuh preserved dats y rase die masam dari yg fresh,.. tekek kite dah biasa makan makanan malaysia...mmg la rase cam tak sedap.. (nih untuk anak murid ko yg kate kimchi tak sedap) ahahaha tp mmg special aku bwk blk kasi korang rase....

    p/s: terlupa plak masukkan seaweed. dah post baru ingat. sorryyylaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. tq la...

    tapi memang meletop la kimchi ko tu....excited student aku bila aku kata nak bawa kimchi...
    ramai yg minat korea d sini.....
    even ada yg kata x sedap....at least experience merasa tu yg penting......

    heehehhhehe.....
    tq bebanyak la...

    ReplyDelete
  5. u r most welcome. Tp kan aku macam adr post a tea glass for u. ader ker tak?

    ReplyDelete