Saturday, April 2, 2011

freedom of speech tahap taik kucing



selepas 3 hari..
malam nie baru la aku boleh access Dashboard aku....
nak tahu sebab nya?????

bengang beruk betul aku....
ada org dah kasik bubuh malware dekat blog dr mahathir...
so..
mana2 blog yg ade letak link dengan blog dr mahathir..
abis kena.....
nie mesti kerje bodoh org politik.....
bagi aku sume org politik d malaysia nie bodoh, kuat dengki...
perangai mcm budak2 sekolah rendah....
x matang....

bising2 nak perjuangkan freedom of speech....
tapi x tahan telinga dengan org lain...
biar la mahathir tu nak komen ke....
nak marah ke..nak bagi pendapat ke......
freedom of speech kan.......
yg korang sibuk godam nape??

bila dah jadi prob nie...
aku cuba jelajah internet...
rupanya banyak blog2 pro kerajaan dah kena serang...
dan ada senarai blog2 pro ameno sudah d keluarkan..
untuk d godam..bertujuan untuk menutup....
aku x sokong sesapa...buang masa ja....
tapi bagi aku...
jgn la main kotor.....


nie sure geng yg jahil freedom of speech...
lantak la dekat yg pro kerajaan tu...
dah x setuju..korang hentam la plak dalam blog korang....
nie yg main kotor nape???

siap menyusahkan org lagi......
aku geram nie.....
dah la politik porak perandakan negara......
politik menyusahkan rakyat.......
nie blog aku pun korang nak kacau????

korang kan dah ada parlimen????
dah...p main dekat situ..
pakat2 duduk ramai2...tgk dvd lucah...
pakat mengata n kutuk sesama sendiri......
rakyat???
nasib la....
untung sabut timbul....kalau malang tenggelam...


tapi asyik tenggelam je......





3 comments:

  1. bukan takat blog tun ja yng kena

    ari tu nak buka blog amair muhammad pon xleh..sebab nie la jugak...

    ReplyDelete
  2. heran la...
    makin menjadi jadi kan??

    ReplyDelete
  3. yap..mungkin depa takut kat bayang-bayang....

    ReplyDelete