Wednesday, September 29, 2010

minggu sibuk..

minggu sibuk.........

"teacher, jom kita jadi penyiasat......"
"penyiasat?...nak siasat apa?"
"siasat sindrom perut buncit.....d kalangan budak perempuan"...
"buncit?...buncit kosong or berisi?"
"buncit berisi!!!!"

so, menyiasat la aku dengan geng form 6.....
apa la nak jadi dgn budak sekarang.


next week dah pmr....
so now budak form 3.. asyik dengar ceramah je...
sabar je lah....after next week....boleh raya lagi....


"teacher!!!!"....kenal saya lagi x?" tanya seorang lelaki....
"erm, x ingat la....."
"la saya pernah kena marah dengan teacher sebab x masuk kelas...."
"tapi sekarang saya dah baik ...kerje kat damansara sekarang".
"eh, teacher umur berapa??? 28 kan?"...
"28?...iye......".....aku menjawab dengan rela hati dan taman bunga d hati....

wakakakakakakakak.......i'm in heaven.....




sekian saja minggu yg sibuk.....aku malas nak ulas isu semasa....baca newspaper sekarang asyik cite org mati, org kena bunuh......

No comments:

Post a Comment