Sunday, June 5, 2011

spring cleaning 4......postcard



masa d UK ada banyak benda aku buat collection
leather bookmarks, postcards and tickets and stamps...

most of my favourite postcards and leather bookmarks
aku dah frame kan
sayang takut rosak kalau d biarkan




tapi masa mengemas
aku jumpa beberapa set postcards
d UK, cinema die sentiasa meletakkan pelbagai postcard free
selalunya bertemakan movie atau just untuk social awareness
aku suka kumpul all the postcards
biasa la org malaysia...pantang jumpa benda free



4 postcards nie kegemaran aku
berdasarkan movie "the man in the iron mask"
cuma aku x de postcard watak Malcovich je




ini postcard yg aku dapat dari kawan2 seluruh UK...
ada Bognor, ada Plymouth and Canterbury



atas tu aku beli masa jenjalan d Oxford
yg bawah adalah taman d Hampton Court, istana Henry 8th



postcards free yg aku suka
sebelah tu sempena Halloween..




sebab Man U tengah top menang treble tahun tu 1999
banyak postcards free diorang




No comments:

Post a Comment