Saturday, June 4, 2011

spring cleaning 1 ...... The X Files


biasa la
bila cuti sekolah, mula la operasi spring cleaning
memproses semua barang dalam rumah
membuang semua barang yg x diperlukan

kadang ada benda dah tergerak hati nak buang
tapi masih ada rasa sayang nye
simpan balik
so spring cleaning nie la
masa untuk tgk balik "sampah" tu
dan buat keputusan balik

banyak benda aku jumpa
yg pertama.....koleksi kad X-Files aku

X-Files nie
satu siri TV yg sangat famous
mula d tayang pada September 1993 hingga lah 2002
minat gila dengan cerita yg menyiasat konspirasi kerajaan dalam hal yg
melibatkan alien

"the truth is out there"
"trust no one"
"i want to believe"
inilah phrases yg menjadi ikutan
hero pulak sangat hensem....David Duchovny sebagai Mulder

so,
memandangkan masa remaja kita suka buat benda gila
aku gila kumpul kad X-Files
aku ade lengkap collection untuk season 3
dan hampir 90% untuk season 2
aku pulak ada geng, PokChah...junior masa d maktab

kad ini menceritakan setiap episod



ini kad yg paling mahal
sebab sangat susah nak dapat



ini kad menunjukkan watak utama



antara episod2
sukakan grafik nya



info setiap episode d belakang kad

semasa mengemas
aku terjumpa balik fail X-Files nie...
perrghhh....x sangka,
duit biasiswa zaman matrik aku
rupanya habis d sini .........hehehehe



No comments:

Post a Comment