Saturday, March 19, 2011

surat cinta dari sidia

tahun lepas...
empat surat di layangkan...
kesibukan dan kesombongan aku...
membuat surat sehelai demi sehelai itu tidak ku response...

malas...
x berminat.....
malas nak pikir soal ini...
beban perhubungan terlarang ini aku x dapat tanggung...
tapi die berkeras..
masih tetap mencari aku..
d mana2 aku berada..

kadang geram aku...
die suka mendesak...tiada memberi ruang
untuk aku bernafas...even sedetik...
4 surat cinta nya...aku diamkan..
aku campak jejauh....

die tahu..die sedar..
die membalas rupanya...
3 titik hitam die palitkan ke nama ku......
geram..rayuaan 4 suratnya ku pandang sepi...

aku benci sikap mata duitan die....
mengukur perhubungan dgn wang ringgit adalah tidak sihat...
die suka kan wang...
meminta tanpa belas...x fikir perasaan org...
yg die tau...kasih sayang akan lahir....
hati akan berlembut selepas harga d bayar.....

wang yg die mahu....
aku korban kan juga wang ringgit...
sambil pinta die jauh tinggalkan aku.......
aman hanya seketika...
sepucuk surat cinta ku terima lagi.....
ringkas ja utusan kali ini.....

"kuala perlis-changlun...memandu melebihi had 90km/j...."
"kompoun rm300"


oh tuhan...
tolong jauhi die dari aku.....







8 comments:

  1. itula klau dah suka merempit ngan cik city...

    hahahha

    ReplyDelete
  2. cik city comey sangat kot...
    paparazi dok mengejar dgn kamera....hahahha

    ReplyDelete
  3. paparazi tu jeles...xboleh naik cik city...

    depa naik waja ja...

    ReplyDelete
  4. x bawa Papago ka?Zufa...u pandai sajak la...Bila I baca..betul2 I ingat Mamat mana u x pernah cite pun...Bila scroll bwh baru I gelak Besar...Haa...Haaa.....

    ReplyDelete
  5. beli la helikopter ka, jet pejuang ka.. tak dak la dpt surat cnta sbgitu.. trafic light pn x dak. senang hati la bley gelakkan paparazi kat bwah tuw..

    ReplyDelete
  6. kak fad,
    x kan la nak p kangar pun nak pasang papago...jenuh la.....
    hahaha ini boyfriend tetap dan berpencen..hahaha

    asyraf,
    nanti la..dapat untung jual air kotak..bak sikit

    ReplyDelete
  7. wah!! bestnya kak dapat 4surat cinta..ekekeke~

    ReplyDelete
  8. @midori...
    a'ah best la sangat kannnn...terharu pun sama...tu yg nak nangis je....uwaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete