Thursday, April 15, 2010

talian hidup

hidup aku x lengkap kalau xde handphone aku yg satu nie
nokia 58oo express music...
tapi ini bukan iklan..cuma nak meluahkan kepuasan hati

sebelum nie aku pakai sony...
bila nak tukar..aku buat research sikit....
yelah, harga handphone sekarang boleh tahan..so nak la beli yang worth it..

apa yg aku nak dari handphone mudah saja..yelah, aku pun bukan IT savvy sangat.
aku just nak yang ade music player, camera dan yg wifi..
so, setelah timbang2..aku pun beli handphone nie...

ooohhhh...
aku cukup puas hati....i get more

cik nokia aku
apa yang ade....
1. camera yang hasil sangat memuaskan hati....kebanyakan gambar dalam blog nie dari kamera handphone nie
2. dgn memory 8g...dalam tepon aku sekarang ade 6movies...ade 9 video lee seung gi dan yg menariknye...ade 8 video rancangan kegemaran aku.."2days1night"..
3. ade banyak lagu..yg kalau dihimpun dan d dengar...almost takes 8 hours...

4. yang menarik...tokey kedai tu siap install GARMIN untuk aku...
wahhh....sangat seronok ade GARMIN...bagi aku yg suka jalan2 dan ronda2 dgn debab....GARMIN nie memang best...
cakap je nak ke mana...abis die cari. yg bestnye...die bleh carikan jalan yg paling pendek..sampai bawa ke jalan2 yg kita x tau wujud...
puas hati...
aku boleh guna wifi d mana2...berfacebook d merata tempat...
puas hati sungguh..
aku harap jodoh aku dgn cik nokia nie kekal berpanjangan
xpe berbelanja sikit...kalau dapat beri kepuasan dan dapat bertahan lama...
ahad nie GARMIN kena tolong aku cari hotel tempat seminar muet...hahahahaha

No comments:

Post a Comment