Friday, December 30, 2011

2011

30. 12. 2011
esok mesyuarat guru pertama akan dijalankan
menandakan tahun baru persekolahan akan bermula
sekejap saja 2011 dah berlalu
sibuk kesana ke sini
terkejar kesana kesini....masa berlalu cepat sangat
blog nie pun lama x ditulis


2011
tahun yang penuh warna warni yang happening
dari segi kerjaya
tahun ini  waktu bekerje aku hampir 24 jam
kelas tambahan yang sangat penuh
siang malam dan hujung minggu
taubat!!
tahun depan aku x mau dah..letih sangat
namun letih2 pun seronok bila pelajar dapat result yang terbaik
di sekolah, 3 orang dapat band 3 muet
anak kak sharina, dapat A untuk BI dalam UPSR
anak cikgu razak, kak zuraini pun dapat A BI dalam PMR
cuma Alip saja x mampu, hanya B
dan Shatir... anak timbalan JPN masih aku x tahu dapat apa
now
hanya menanti keputusan SPM..harap geng Cikyah mampu dapat yg terbaik
mereka sudah terlalu berusaha..



2011
banyak cerita sakit hati aku kena tahan d sekolah
biasalah.. org fitnah macam2...
buat hal masa jadi pemeriksa muet lah.. macam2 lah..
tapi alhamdullilah...
aku diamkan and terus buat kerje aku
tugas sebagai examiner Muet selesai aku buat....menutup fitnah yg kata aku sudah x dilantik
tugas pemeriksa PMR pun selesai.. dan SPM juga selesai
aku suka tugas2 luar nie
when u meet ur friends from other schools once a year
all dedicated and hardworking teachers..
yg penting.. very knowledgeable... respect sangat tahap ilmu diorang
jgn buat main la.....



2011


kitaorang dapat ahli family baru..
seronok sangat konvoi beramai2 ke seremban
first time tau..our big family konvoi dan memenuhkan hotel
riuh rendah..tambah dengan geng juniors kecik2 nie
kenduri kedua2 belah meriah dan makanan superb!!!
di rembau dengan daging salai..and first time makan pulut dengan sambal petai
di kepala batas.... nasi saja dah 3 jenis, air 3 jenis belum masuk teh tarik lagi..
dah mcm open house Pak Lah ... tiap kali raya
dan


25. 12. 2011



dalam sibuk2 marking paper di kangar
dan involved dengan review d smk model khas bukit jenun
alhamdulilah
sempat juga bertunang dengan debab..
simple, pertemuan dan perbincangan antara famili
mesra


2011
tahun penuh makna..penuh cabaran.. penuh kemeriahan
hidup mampu diteruskan dengan doa keluarga, rakan dan yg tersayang










1 comment:

  1. cecece,,,,geng cik yah tu,,,hehheh,,,,dan bertunang cek,,,slamat bertunang buat kali ke bapa tah ucapan nie

    ReplyDelete